اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق تابلو اعلانات،کتابچه راهنما

 

  تدوین منشور اخلاقی سازمان،به منظور ایجاد برخورد مشفقانه ومناسب با ارباب رجوع

 

  نظرخواهی از مراجعان به سازمان،درباره کیفیت خدمات رسانی و چگونگی برخورد کارکنان

 

  ایجادساز و کارهای لازم به منظور تشویق کارکنانی که موجب رضایت خدمت گیرندگان می شوند و برخورد با کارکنان خطاکار

 

  بازنگری واصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت درخدمت رسانی به مردم

 

 
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1395-8-30 23:47        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ