• 1403/05/21
  • - تعداد بازدید: 209
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اهدای یک باب منزل مسکونی به ارزش 250 میلیارد ریال به بیمارستان آنکولوژی امیر

اهدای یک باب منزل مسکونی به ارزش 250 میلیارد ریال به بیمارستان آنکولوژی امیر

 

زوج شیرازی منزل مسکونی خود را واقع در فرهنگشهر به ارزش 250 میلیارد ریال به بیمارستان آنکولوژی امیر اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر، مدیر بیمارستان با اعلام این خبر گفت: «مهری پیروز» و «سیروس آزاد» نیکوکاران عرصه سلامت، منزل خود را طی صلح نامه ای رسمی و در راستای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به موسسه خیریه کمک رسانی و سرطان شناسی امیر حدائق؛ حامی بیماران بیمارستان آنکولوژی امیر اهدا کردند.

مهندس «حمیدرضا بدیعی» در این باره افزود: این اقدام خیرخواهانه که باقیات و صالحاتی برای نیک اندیشان به یادگار می گذارد، می تواند در توسعه این مرکز درمانی و ارائه خدمات جامع تر به بیماران حوزه جنوب کشور مثمر ثمر باشد.

مدیر عامل موسسه خیریه کمک رسانی و سرطان شناسی امیر حدائق نیز یادآور شد: این موسسه خیریه در تلاش است با جذب خیرین و مشارکت آنان در زمینه های حمایت درمانی و دارویی، خرید تجهیزات پزشکی و اقدامات عمرانی به عنوان حامی بیماران مبتلا به سرطان بیمارستان آنکولوژی امیر ایفای نقش کند.

دکتر «سید امید رضا ذکاوت» اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون موسسه خیریه امیر توانسته است کمک مالی قابل توجهی به بیماران بستری ارائه دهد و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش های درمانی از جمله دستگاه الکتروشوک، مانیتور علائم حیاتی، اینفیوژن پمپ، وارمر خون، شیکرانکوباتور و بن ماری را تامین کند.

دکتر ذکاوت با قدردانی از نیکوکاران عرصه سلامت ابراز امیدواری کرد که با حمایت خیرین، شاهد ارتقای سلامت بیماران مبتلا به سرطان باشیم./گلستانی

 

 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106396
کلیدواژه