• 1403/05/26
  • - تعداد بازدید: 167
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری نشست هم اندیشی تیم مدیریت با پرستاران بیمارستان آنکولوژی امیر

برگزاری نشست هم اندیشی تیم مدیریت با پرستاران بیمارستان آنکولوژی امیر

 

نشست هم اندیشی تیم مدیریت با پرستاران بیمارستان آنکولوژی امیر با هدف بررسی مطالبات آنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر، دکتر «علی امانتی» رییس بیمارستان مطالبات پرستاران و کارکنان حوزه درمان را به حق دانست و اظهار داشت: تیم مدیریت این مرکز مصرانه پیگیر مطالبات پرستاران بوده و خواهد بود.

دکتر «علی امانتی» با اشاره به وضعیت سخت بیماران مبتلا به سرطان تاکید کرد: شان و جایگاه پرستاری مقدس است و بیمار و خانواده آن نباید به دلیل مشکلات ناشی از مسائل کاری پرستاران، از درمان و ارائه خدمت محروم شوند.

مهندس «حمیدرضا بدیعی» مدیر بیمارستان نیز با بیان اینکه تیم مدیریت این مرکز در چند سال اخیر پیگیر تصویب سختی کار این بیمارستان و دیگر مطالبات و مزایای کارکنان بوده است، اضافه کرد: ما قدردان پرستاران تلاشگر هستیم و صدای آنان را شنیدیم و در راستای تامین مطالبات برحق پرستاران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

«طوبی کوشکی» رییس خدمات پرستاری بیمارستان نیز یادآور شد: پرستاران در ایام سخت بیماری کرونا با تلاش شبانه روزی و حتی گذشتن از جان خود صداقت و ایثار را به معنای واقعی ثابت کرده اند و اکنون زمان آن رسیده تا در راستای حفظ شان و جایگاه آنان به بررسی خواسته هایشان پرداخته شود.

در این نشست، پرستاران با بیان چالش ها، توقعات و انتظارات حوزه کاری خود با تیم مدیریت به بحث و گفت و گو نشستند و مقرر شد نماینده نظام پرستاری به صورت مستمر گزارش بررسی مطالبات آنان را به سمع و نظر پرستاران برساند./گلستانی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106718
کلیدواژه