• 1399/04/01
  • - تعداد بازدید: 639
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خدمتی نو به مراجعان درمانگاه

راه اندازی کیوسک نوبت دهی در درمانگاه بیمارستان آنکولوژی امیر

.

 

مسوول فناوری اطلاعات بیمارستان آنکولوژی امیر از راه اندازی کیوسک نوبت دهی در درمانگاه این مرکز خبر داد.
 

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان آنکولوژی امیر، مهندس «بهروز فاضلی» با اعلام این خبر، گفت: پس از راه اندازی نوبت دهی حضوری و اینترنتی، سامانه فراخوان پذیرش24، کیوسک نوبت دهی نیز در این مرکز راه اندازی شد .

مهندس فاضلی با بیان اینکه استفاده از کیوسک نوبت دهی باعث جلوگیری از ازدحام و شلوغی در باجه پذیرش می شود، افزود: پس از اینکه بیماران وارد درمانگاه شدند با استفاده از کیوسک نوبت دهی به راحتی با وارد کردن اطلاعات، قبض نوبت خود را دریافت می کنند.

 

او در خصوص فرایند دریافت نوبت گفت: در طی این فرآیند اگر بیمار پزشک خود را بشناسد، او را انتخاب کرده و نوبت خود را دریافت می کند، در غیر این صورت سیستم به صورت پیشفرض و خودکار و با اولویت زمان، اولین پزشکی که نوبت آزادش از نظر زمانی نزدیک تر است را انتخاب کرده و به بیمار پیشنهاد می دهد.

مهندس «فاضلی» تصریح کرد: امروزه در مراکزی که ارباب رجوع فراوان دارند با این روش نوبت دهی، مراجعه مجدد افراد جهت دریافت نوبت کاهش پیدا کرده و سازمان ها نظم و انضباط بیشتری در کنترل خدمات به مراجعه کنندگان دارند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 25493
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید