نحوه درخواست وام
فرایند استفاده از سامانه صندوق قرض الحسنه دانشگاه
.
1-اعلام اسامی توسط رابط قرض الحسنه (کارگزینی داخلی506) به صندوق سپس ثبت نام در سامانه sandogh.sums.ac.ir
توسط کارمند( فیلم آموزشی در سایت صندوق قرض الحسنه دانشگاه در قسمت کارکنان در صفحه اول دانشگاه موجود می باشد.)
2- ارسال درخواست وام در قسمت درخواست جدید ( وام عادی و مبلغ پیشنهادی قید شود )
3-پس از تایید درخواست وام همکار متقاضی توسط صندوق و ارسال پیامک جهت ایشان ، فرم ضمانت برای ایشان فعال میشود که پس از ثبت شماره شناسایی همکاران ضامن و نهایتا تایید ضمانت توسط ضامنین در سامانه خودشان ، پرونده جهت پرداخت ارسال میگردد .
لازم به ذکر است که در مراحل فوق از طریق سامانه جهت همکاران پیامک ارسال میگردد و ایشان را راهنمایی می نماید.
ضمنا به منظور مدیریت منابع و اعتبارات موجود در صندوق، پرسنل معرفی شده به مدت دو هفته فرصت تکمیل پرونده دارند و چنانچه در فرصت اعلامی اقدام ننمایند صندوق هیچگونه تعهدی درقبال پرداخت واضافه نمودن سهمیه جهت ماههای بعد را ندارد.
نظر دهید